Ecuabio2010
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Ecuabio2010

Paso de Ecuador Biología Santiaguesa 2010


No estás conectado. Conéctate o registrate

FESTA DO MAGOSTO

+2
Aitor Rodríguez
diego gerpe
6 participantes

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1FESTA DO MAGOSTO Empty FESTA DO MAGOSTO Sáb Nov 14, 2009 3:08 am

diego gerpe

diego gerpe

Los encargados del magosto... necesito saber cuando va empezar...

Deciros que lo más seguro es que tenga un grupo de musica...tengo que informarles de todo, sobre todo de a que hora tocarán, asì que decirmelo cuanto antes.

2FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Mar Nov 17, 2009 3:47 pm

Aitor Rodríguez

Aitor Rodríguez

Olaaaaaaa

He recibido un correo de los de ing. informatica que os transcribo aqui:

"Hola.

Os adjunto un excell con el presupuesto inicial de gastos de la fiesta, esta echo en base a lo que tomamos nota hoy, y asi ya veis cuando nos sale a pagar a cada parte, en principio a vosotros ya veis que en total a pagar inicialmente para las bebidas y eso sale unos 420 €pale , como podeis ver aun falta el carbon y el hielo, si veis que me falta algo avisad, [...].

Un saludo"


nos enviaran otra vez el excel, que no llego, con todo desglosado y lo subire tambiem...

Saludos Gente Very Happy

3FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Mar Nov 17, 2009 11:15 pm

Marta Riveiro

Marta Riveiro

Pero 420 es el total a pagar o nuestra parte sólo?
Quiero decir...420 o 210 por facultad?

4FESTA DO MAGOSTO Empty Magosto Miér Nov 18, 2009 3:47 pm

Sara AM



Boas, eu non me apuntei na lista do magosto porque traballo o xoves de 20:30 a 24. Pero se necesitades xente para facer un relevo a partir de esa hora ou para recoller podedes contar comigo.
Ia dicilo hoxe na reunión, para falar cos encargados do magosto (que non sei quen son, por certo), pero ó pasar a reunion das 8 as 8:30 xa non podo ir xq entro a traballar a esa hora.
Asi q se necesitades mais xente q colabore avisademe en clase porque non teño internet no piso.

5FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Miér Nov 18, 2009 5:38 pm

Aitor Rodríguez

Aitor Rodríguez

como o prometifo e deuda pos ... :FESTA DO MAGOSTO Dibujooy.

Con respecto o que lista para o magosto para a puntarse???. Eso non se falou nin se pasou por as duas clases. Ademais sabemos que non todo o mundo quere nin vale para estar na caixa, ou na barra, ou na parte das castañas pero todo o mundo que esta no paso ten que traballar, ( Tamen recoller a merda que quede despois) unicamente por motivo de forza maior que non pode. A todo esto os turnos organizanse oxe na reunion, posto que ai xente que non sabe iso nin estra no foro, polo que é mellor na reunion.

Noutra banda tamen comentarvos un novo correo que recibin dos amigos informaticos :

" [...]Ya aprobecho para aclarar un par de cosas, la primera es que hubo algo de onfusiuon sobre quien cojia los criollos y el pan, y al final no sabemos si los pillamos los informaticos o vosotros, asi que haber is vosotros los teneis mas claro, y la otra cosa es que se me olvido comentar en la reunion el otro dia que lo que proponemos para la caja al final de la noche, es que los que esten en la caja en ese momento, que como va haber gente de biologia y de informatica, no deberia haber problema es contar el dinero, cerrar la caja y llevarse cada uno un papel en donde ponga el total de lo recaudado, y firmado, y la caja se la queda el de informatica, por que la cerveza la pagamos al dia siguiente y sino nos quedamos pobres como para pagar la cerveza, luegob ya al dia siguiente despues de pagar quedamos con vosotros y ya se reparte la pasta, o si lo preferis os hacemos una transferencia o como querais, espero que os parezca buena idea.

Bueno sin nada mas de momento un saludo"

POR o que me comentaron en clase que se falar tamen na reunion que un problema con o das barras de pan

6FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Jue Nov 19, 2009 12:41 am

Marta Riveiro

Marta Riveiro

El excel ese está muy bien, pero tienen que enseñarnos las facturas.

Aitor Rodríguez

Aitor Rodríguez

ola
o prometido é deuda:

o primeiro e unha lista do que vos puxestes no papel ,as opcion e todo, como ai desproporcion = non vos coincide co que pedistes, espero que non aiba problemas de orario se non falade con migo pola mañan na aula 4 ou de as 15:00 a 15:45 estarei na biblioteca

FESTA DO MAGOSTO Decisionz


aora poño os turnos que vos tocaron aleatoiramente. Se ai erros nos nomes, mil desculpas Very Happy Very Happy Very Happy

na barra estaran:

FESTA DO MAGOSTO Barra1rf

e nos bocadillos, tickets e demais, estes:


FESTA DO MAGOSTO Demas

Xa sei que ai espazos que pon voluntarios, eso non esta cuberto de momento pro estara se non por nos, por xente de informatica.

A ver se pasa a noite sen bulla, ala XDD

Ata logo
PD: xa falaremos con os de info con o das facturas



Última edición por Aitor Rodríguez el Jue Nov 19, 2009 10:21 am, editado 1 vez

8FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Jue Nov 19, 2009 1:46 am

andrea álvarez



aitor... ya se que te mareamos contanto turno y petición... pero yo en la lista te puse si por favor me podías poner temprano (antes de las 12) porq despues me es imposible... no me lo podrías cambiar?? es que si no a esa hora no puedo ir

9FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Jue Nov 19, 2009 1:57 am

andrea álvarez



aitor... perdoa q non lera o dir falar contigo mañá!!
mañá xa te busco... qestas non son horas de darxe mais a lata! jajaj

10FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Jue Nov 19, 2009 10:21 am

Aitor Rodríguez

Aitor Rodríguez

Listo Andrea, algo mas ???

11FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Jue Nov 19, 2009 11:16 am

Sara AM



Aitor buscoche agora en clase, pero por se les isto. Eu podo traballar do q sexa pero a partir das 00:00 q é cando saio de currar. Pola tarde teño practicas e xa empalmo co curro asi q ten q ser pola noite a partir desa hora.

12FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Jue Nov 19, 2009 11:20 am

andrea álvarez



Graciñas Aitor!!

13FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Jue Nov 19, 2009 2:47 pm

Aitor Rodríguez

Aitor Rodríguez

d nada.

PD: todos os horarios son anedoticos, podense cambiar e demais, pro son para que non chegue ali algun despistao decindo que que fai
Very Happy Very Happy Very Happy

14FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Dom Nov 22, 2009 9:00 pm

Vanesa Calviño



Onde é a reunión de mañá cos de inxeñería informática?

15FESTA DO MAGOSTO Empty Re: FESTA DO MAGOSTO Dom Nov 22, 2009 11:43 pm

Aitor Rodríguez

Aitor Rodríguez

en biologia.

vou a ver se pido a aula mañan pola mañan, supoño que ou a 1 ou a 4
pasaronme os recibos escaneados para termos unha copia do que se gastou
faremos unha avaliacion de como foi e falaremos tamen dos problemas tanto de organizacion como outros, de cara a futuras festas, individuais ou conxuntas.

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Temas similares

-

» Festa no tarasca

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.